När tårarna bara rinner

Jag skriver inte så ofta. Tiden räcker bara inte till. 
Det finns så mycket att berätta, sen finns det saker som jag knappt orkar skriva. 
 
Ikväll när jag letade en bild snubblade jag istället över bilderna från vårt bröllop. Det bara brister. Tårarna vill inte sluta.
 
Snart tre år senare och jag kan fortfarande inte förstå. Vad är meningen? Ingenting har egentligen någon betydelse när du inte kan dela det med den du älskar. Den du skulle dela ditt liv med. Jag har för längesen förstått att det aldrig kommer bli riktigt bra. Jag har för alltid en bit av mig som för alltid kommer att saknas. 
 
Denna man som jag älskar av hela mitt hjärta. Varför skulle livet vara så jävligt och ta honom ifrån mig?
VARFÖR!!!!
 
Våra älskade barn som berättar för mig hur dom saknar dig. Vi saknar dig alla så otroligt mycket. Det finns inte ord att beskriva denna saknad. 
 
 
Livet efter | |
#1 - - Lisen:

Men hjärtat!!!! Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag är helt övertygad om att det kan bli bra! Det värsta är väl att du behöver jobba en massa för det, men det går. Det gör det!

Kram

Upp