Januari rullar på

Ja, då har man snart vabbat lika många dagar i januari som under hela förra året =) Underbart. 
Idag har vi iaf fått lite luft då jag var tvungen att åka på banken för att skaffa en ny bankdosa. Fick lite panik när min gamla dött och man har ärenden att göra som kräver denna lilla dosa. 
 
Annars kikar mest ungarna på tv och pysslar på i sina rum. Matteus har idag ingen huvudvärk och magvärk så det är åtminstånde bättre än igår. Jag har tvättat som en galning. Imorgon ska jag tvätta alla plädar och kuddar i soffan. Kanske sitter någon bacill där som vi inte fått död på. 
 
Har haft fönstret öppet i mitt sovrum hela dagen och verkligen vädrat ut, så himla skönt nu när man bäddat rent igen. Sen gillar jag verkligen mina nya örngott.
 
 
 
Efter kollaps av min telefon förra veckan blev det ett köp av en ny lur. Ett märke jag aldrig haft förut men än så länge är jag riktigt nöjd. 
 
 
Annars då, handlade hem årets första tulpaner idag. Älskar tulpaner. 
 
 
 
 
Vardagen | |
Upp