Skiten fortsätter

Nu börjar jag bli riktigt matt. Igår och idag var planen att återgå till lite vardag med jobb, dagis och fritids. Men icke sa nicke. Mattues klen i magen så det blev att vara hemma. Man kan bli så där lagomt frustrerad.
 
Men det kunde vara värre, eller hur? Förhoppningsvis kan vi få denna lång helg med alla friska och faktiskt kunna hitta på någonting. Har fullt upp med planer i januari så det här var ju inte direkt så som jag tänkt. Men jag kommer ikapp och förbi som vanligt. 
 
Kommer att ha en del att göra till veckan. Som det ser ut blir det nog en tur till Piteå inom närmaste veckorna. Ingen nöjestripp så jag ser väl inte fram emot en super lång dag på resande fot igen. 
 
Idag är det alltså fredag. Jag vet knappt vilken dag det är längre. Eftersom vi bara varit inne flyter allting bara ihop. Man äter lunch, vilar lite och sen är det mörkt och snart dags att gå och lägga sig igen. Lite deppigt. 
 
 
 
Till veckan ska jag även ringa min mekaniker. Nu ska jag byta två grejjer på bilen som jag skjutit upp, eftersom dom inte varit direkt livsviktiga. Men glaset på ena dimljuset fram är paj, så hela insatsen måste bytas. Sen ska det bytas torkarmotor bak. Men lika bra att ha det gjort. Sen måste jag även anmäla en ny skada till försäkringsbolaget och lämna in bilen på lackning, igen! Men någon gång måste jag väl få ha bilen ifrån när det är fixad kan man hoppas. 
| |
Upp