Sol..

Som vi har längtat efter lite finare väder. Nu har de lovat sol och värme i närmare en vecka framåt. Underbart om prognosen nu stämmer. Idag har det varit sol och varmt och vi tog en dagstur upp till Åre. Fantastiskt att vi har så nära att kunna åka till fjälls om man vill. 
 
VI tog kabinbanan upp och jag hade som plan att vi skulle gå ner, men grabbarna gick inte med på min ide så vi åkte ner istället. Lika bra var nog det eftersom min rygg håller på och krånglar. Kunde knappt sätta mig i bilen när vi skulle åka hemåt igen. 
 
Givetvis blev det ett stopp vid ristafallet, ett kort sådan då jag höll på att lägga mig på gräset och ge upp. Nu ikväll är det bättre men bara tack vare värktablett som jag fått ringa runt efter som en liten pillerknapare. Det lär väl ge med sig. 
 
Imorgon ska vi till min moster utanför Sundsvall för förhoppningsvis massa sol och bad i deras pool. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Semester | |
Upp