En underbar regnig torsdag

Idag fick det bli en utflykt ner på stan med buss. Vi åker ju alltid bil så att få åka buss blir som ett litet äventyr för barnen. 
 
Regnet har öst ner hela dagen, igår var det sol och imorgon kanske lite sol. Denna sommar går ju inte till historien som den finaste inte. Inte många dagar som varit riktigt fina och det har inte gått att bada ute heller för den delen om man inte vill frysa rejält. 
 
Men augusti finns ju kvar och jag hoppas vädret kanske kan vända lite då. 
 
 
 
Jag försöker febrilt spara ut mitt hår men jag börjar bli så less. När det börjar bli lite längre kommer lockarna. Nu har jag två enstaka skruvar i nacken. 
 
 
Fick ihop till två små tofsar igår. Försöker få bort skruvarna annars kommer jag säkert klippa mig snart igen. Det är jobbigt att försöka spara ut, så vi får se om jag kommer orka eller inte. 
 
Semester | |
Upp