Alltså vardag

Men går tiden lite fort eller!
 
Påbörjat min 5:e jobbvecka efter semestern och det har verkligen gått i ett. Det har varit fullt ös på jobbet med rekryteringar och sen en massa aktiviteter på kvällarna.
 
Jag har även köpt ny bil. Jag köpte ju min lilla Renault innan jul men har insett mer och mer att den är för liten. Så det blev en underbar Volvo v60 cross country istället.
 
 
Nu får grejerna plats utan att behöva fälla säten. Sen har jag även dragkrok vilket underlättar ytterligare om det ska med cyklar osv. Har vi för klent med utrymme igen får vi skaffa takbox.
 
Melvin har haft fotboll på tisdag kvällar nu i fyra veckor, för att testa på. Han tycker det är super skoj och tycker han är minst lika vass som Zlatan. Vi hade lite problem att få till håret så det inte kom i ögonen men med både tofs och hårband fick vi till det.

Varför bilden lägger sig på snedden, kan jag inte begrip men man får väl rotera sig själv om man ska kika :)
 
Som sagt tiden bara rinner iväg och grabbarna har kommit in i rutiner och skola. Melvin trivs väldigt bra i sin förskoleklass vilket är väldigt skönt.
 
Förra veckan var det dags för skolkort och några dagar innan var vi iväg för en lite klippning. Det var mest Matteus som verkligen behövde, men det slutade med att även Melvin skulle snygga till sig lite.
 
 
Älskar Matteus tröja som han har valt till fotot :)
 
Melvin var sur som citron som de flesta mornar så han ser ju glad ut
 
 
Denna vecka fyller minsann den minsta i familjen 6 år så vi ser fram emot kalas till helgen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vardagen | |
Upp